torstai 28. kesäkuuta 2012

Taas uusi viikko suunnitelma :D

4-5 ihanaa viikkoa Jennan kanssa saman katon alla ja nyt Jenna lähtee huomenna perjantaina viikoksi riparille. Näen Jennan viimeisen kerran huomen aamulla, viimeisen kerran viikkoon!!! Viikonloppuna olen menossa mökille, taino Jopen luokse, jonne tulee Jake, Toni, minä ja Janina. Lauantaina olisi tarkoitus lähteä Ruskolle käymään <3 Kyllä uskokaa tai älkää sain Jopen suostuteltua tulemaan kanssani sinne :D Sunnuntain ohjelmasta ei ole vielä tietoa, mutta maanantaina... :) Maanantaina olen lähdössä Ruskolle, jään sinne yöksi, en tosin vielä tiedä, että kenen luokse, kyllä joku minut majoittaa :D Tiistaina vieläkin Ruskolla ja ehkä illalla katsomaan Jennaa riparille. Keskiviikkona pitää olla kotona lääkkeiden oton takia -.- ja torstaina ehkä Artukaisii. Perjantaina, ah ihana perjantai, Jenna tulee riparilta ja käyn ensimmäiseksi katsomassa häntä. Launtaina on leipomis urakka Jennan rippijuhlia varten, koska lupautusin leipomaan muffinsseja sinne. Jään lauantaina Jennalle yöksi ja sunnuntaina Jennalla onkin jo rippijuhlat. Toni tulee sinne jos ehtii ja Kapi & Tume jo aamulla kanssani istumaan kirkkoon. Myöhemmin on minun pakko lähteä Jope ja Jakea vastaan Ruskolle päin -.- vaikka mielummin olisin sisällä lämpimässä juttelemassa niitä näitä ihmisten kanssa.

Viikko suunnitelmani kuulostaa näin kirjotettuna lyhyeltä ja viikko tuntuisi menevän nopeasti ja todella toivon, että ensi viikko menee nopesti. Tässä oli taas yksi uusi viikko suunnitelma lisää :D


Minulla on muuten mennyt ihan hyvin. No olen riidellyt vanhempieni kanssa AIVAN kaikesta ja siksi olen ollut niin maassa, mutta toisaalta olen tutustunut uusiin ihaniin ihmisiin <3 Nämä uudet ystävät ja tuttavuudet ovat auttaneet ja tukeneet minua samalla tavoin kun vanhemmat ystävänikin. Ja pakko vielä ylistää Jennaa sen verran, että kiitos hänen, minun ja Jopen välit ovat parantuneet huomattavasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti